Wersja Professional

Draco Organizer Professional to najbardziej zaawansowany zarządca informacji osobistej dostępny na rynku. Poprzez bogaty zestaw funkcji i usunięcie ograniczen wersji darmowej (banner reklamowy i stopka w mailach) oraz dodanie możliwości pracy grupowej ułatwia on codzienną pracę ludzi aktywnych zawodowo. Stworzony z myślą o zastosowaniach biznesowych sprawia ze zarządzanie informacjami osobistymi jest teraz proste i skuteczne! Pobierz  Zamów
Porownanie funkcjonalności wersji darmowej oraz Professional
FunkcjonalnośćWersja darmowaWersja Professional
AktualizacjeXX
Klient pocztowyXX
Książka adresowaXX
OrganizerXX
Czytnik RSSXX
SejfXX
Wysyłanie SMSXX
Możliwość zmiany domyślnej sekcjiX
Praca grupowaX
Korespondencja seryjnaX
Zastosowania komercyjneX
Banner reklamowyX
submenu images preloader